how low

Sitter på skolan nu, pretty ovanligt för att vara mig. Brukar annars drälla in här vid lunch eftersom jag är sämst på att ta mig upp på morgonen och bäst på att  vara uppe hela nätterna. Har dock varit här i tid varje dag denna vecka förutom på matten. Så good job Sofia! Haha. Jag är jävulskt trött och somnar snart i skön stolen jag sitter i.

Ikväll tror jag det blir Idol med Linus och Matilda, trevligt! Fast jag inte är ett sånt stort idol freak.
Nu ska jag fortsätta på läsloggarna!
pussss

Kommentarer
Postat av: Paula

duktig du äääär!!

2009-11-20 @ 09:13:38
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: mamsen

Ja jobba på nu när du ändå är vaken...!

2009-11-20 @ 10:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0