speed drawing

Nyss hemkommen ifrån en trevlig kväll med Matilda, Joel och Linuus. Lite konsert, film och kortspel.
Kvällar som behövs helt enkelt. Annars hade jag väl suttit hemma och ruttnat egentligen..

Match idag, förlust! Men jag tycker vi spelade gryyyyyyyymt bra!

Såg på Linn's blogg också :

"Sitter hemma hos Julia, vi skrattar och äter oss tjockare som vanligt. Men det finns ni där ute som stör er på att vi är kompisar igen. "

Ja gud vad synd att ni är kompisar igen, buhuhu... Hur ska jag klara mig???!?!?!? Jag sa att det var roligt att ni blivit kompisar igen. Varför ens ta upp det igen?

Aja, snart sprängs mitt huvud så nu blir det sängen..
Grattis Janine och Martin på eran 1 års dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag menade inte ens dig och Janine den gången, för er två finns det väl ingenting mer att säga till?

2009-11-15 @ 15:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0