They bring me to you

Idag är jag så sjuuukt trött. Kan bero på att jag la mig vid 4 och vred och vände på mig i sängen tills klockan var 5 ungefär. Då somnade jag... Kommer bli roligt när skolan börjar då det är knappt att jag kommer upp tills jag börjar vid 12.. Tummen upp.

Har varit en ganska chilldag först fiket 2h sen morenska i 2-3h.
Sen var det minibasket, trodde det skulle vara döden som sist då det var 15(!!!!!) små barn som pratade i munnen på varandra och jag stod där själv. Maria var med mig ett tag men sen bröt helvetet lös.. Men som tur var så var dom bara 9st och Britta var relativt frisk för att följa med! PJUEEE!

Kommer hem till Anton och mamma, äter middag och hahaha seriöst. Roligaste middagen på länge. Haha.
Nu sitter jag här och lyssnar på Joshua Radin, sjukt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0