I say blabla

Har inte orkar skriva någonting idag men nu så!:)
Började halv 9 och slutade halv 12, skön dag! Tog biken hem åt ett STOOOORT lass med spagetti och köttbullar,mm mums! Sen iväg för att träna lite fotboll. Höll på att frysa ihjäl men jag överlevde. Stört jobbigt att cykla hem var det iallafall, eller det är det vart jag än ska för jag får ALLTID motvind när jag ska cykla. Haha.

Sen har det väl inte hänt så mycket mer idag. Har pluggat lite. (OMG!?!?)
Haha nu säger jag godnatt innan det kommer allt för mycket onödig text..

(Här tänkte jag lägga in en bild men kom på att jag inte har någon på den här datorn, tanken som räknas!)


Kommentarer
Postat av: Lindzon

Trevlig helg på dig tjejen :)

2009-10-02 @ 16:46:46
URL: http://lindzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0