If I gave you my life

Sådär ja.. Nu var det avklarat. Träningen gick bra, barnen var lite självgoda och
ville mest göra som dom själv ville. Det fick dom inte,mohaha. Eller ifrån början.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen ska bli så skönt! För i duschen får man alltid
värsta mycket att tänka på. Känns som om alla problem rinner av kroppen för
stunden, det är nice. Synd att inte alla problem, tankar osv försvann helt och
hållet när man tog sig en dusch. Då skulle ingen lukta svett eller ha fett hår, haha.
Vilka korkade saker jag skrev nu, ni får stå ut. miss you P.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Paula

haha nu börjar jag grina typ. jag saknar dig med. vill att du ska komma nuuu!!!

2009-09-21 @ 20:33:18
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0