we break the dawn

Nu sitter jag här igen, ny duschad och helt slut i kroppen = kommer sova gött. Träningen gick as bra och eftersom motionslaget jag spelar med inte är allt för seriösa utan mest bara spel och skjut så blir man så glad. Det var ju typ sån här basket man spelade i gamla dagar innan allt blev så seriöst så det gillas!!!  Sprang lite på slutet och nu är mina fötter döda,hoppas dom blir bättre tills på torsdag då det är nya tag igen.

Något sjukt störigt är att jag klippt nageln för kort på hägra handens pekfinger. Jaha, varför är det störigt tänker kanske ni? Men nu är det ju såhär, jag sitter vid en laptop och jag gör alltid allting med högrahandens pekfinger och nu går inte det. För jag kan inte röra musen med touchen för jag har ett litet plåster på fingret. Blää. Mycket klagande nu, haha! Men det kommer nog bli bra om ett tag ändå!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Jag sov inge gott :( haha. Hade sovit så mkt på dagen så på kvällen kunde jag inte somna, + att batterierna i mp3en va slut ^^ crap!



Bion iaf, den går klockan 18.30 och 21.00 :) men jag tror att rabatten bara gäller tills på torsdag. Så antingen tors eller fre då kanske? :)

2009-09-23 @ 10:25:34
URL: http://nallo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0