2009

Januari
Jag började det nya året med Julia, Linn och Tim. Jag skötte skolan väldigt bra. Tofflade på med Nicke som vanligt. I slutet av månaden så åkte jag till London.

Februari
Jag började februari med att komma hem från underbara dagar i London, det var verkligen sjukt kul. annars så gjorde jag typ ingenting utan var mest på skolan och var med Nicke.

Mars
Mars månad var det mycket som hände. Jag, Linn och Janine umgicks väldigt mycket. Vi var i åre och åkte skidor. Linn fyllde år. Och jag tog bort min tandställning.

April
Jag åkte upp till bydalen med Britta, Ida och Alex några dagar. Åkte skidor och bara mös. Det var trevligt. Nicke opererade sig och jag var jätte orolig. Jag och Chrille började umgås igen, treeevligt! Var tvungen att förklara mitt namn.
"Haha måste bara berätta att jag heter SOFIA inte FIA som en del tror. Det är ju lite roligt att folk tror jag heter Fia, men så är det inte. Bara ett smekiiis. Nu är det fin väder ute, tjarååå."

Maj
Nicke fyllde 19 år så det firades. Jag och Nicke firade 2år tillsammans den 5/5. Jag fyllde år och det firades med Chrille, Nicke och sen Go kart med Petra, Frida och Johan.

Juni
Blev lite fin besök av farfar, Berit, Ingemo och Sara för Paula tog ju studenten. Jag hängde mycket med Janine, Martin, Jesper, Bergefors och Christoffer. Janine fyllde 18 så det blev fest i hammerdal. Det var 3år sen Pappa dog.

Juli
Jag drog en roadtripp med Mamma och Gullan till Sundsvall, blev pank men var glad ändå. Började jobba bakom stora scenen på storsjöyran.

Augusti
Fick träffa lite artister, Lady Gaga och typ alla som var på stora scenen. Hade 3grymma kvällar på yran iallafall. Hade en trevlig kväll med Anton och Paula. Paula fyllde 19år. Jag, mamma och Anton åkte till stockholm.

September
Jag och Britta började coacha Flickor00 i basket. Jag började också spela basket igen med världens skönaste lag.
Jag och Nicke gjorde slut.
Oktober
Jag började umgås med Matilda mer och mer.

November
Hade första basketmatchen med laget. Vinst emot bräcke. Hängde mycket med Matilda, Linus och Joel. Träffade Måns Zelmerlöw på julshowen.

December
Jag spelade basket. Var med Joel själv för första gången. Var mycket med Matilda och Linus. Min syster kom hem ifrån London. Firade jul med Familjen och nyår firades med Matilda, Linus, Joel, Otto, Näs osv.

Haha gudars vad duktig jag var på det där då. Finns mycket mer, men eftersom jag inte är sån bra uppdaterare på bloggen blev det lite svårt att summera då jag utgick ifrån vad jag tidigare skrivit i bloggen.

Men om man ser det såhär. Jag har lärt mig sjukt mycket om mig själv detta år. Mycket tack vare mitt och Nicke's avslut. Inget illa menat men det gjorde mig till en annan människa. Jag har fått tagit mycket mer ansvar i hushållet då Paula flyttade. Jag har tagit tag i mig själv genom att börja träna, coacha små tjejer och fotboll. Jag umgås mycket mer med folk. Träffade Joel. Aja haha jag sög ju på det här. Men ja, det har varit ett bra år.

Kommentarer
Postat av: Paula

vilket ansvar tog jag, undrar jag egentligen. haha nerå men jag fattar vad du menar. typ den extra vuxna.

2010-01-04 @ 15:46:33
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: matilda

jag är nöjd med att vi började umgås mer!

2010-01-04 @ 19:07:17
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0