single ladies

Opppppsss sorry alla som läser, har inte skrivit något på grymt länge. Men på vardagarna händer det typ bara samma saker, skola, träna, sova, äta och coacha typ. Så det var ju inge roligt för er att läsa om.. I fredags så var jag och Matilda och kollade in jämtland vs Uppsala, blev förlust men dom spelade bra ändå! Sen åkte jag, Joel, Jocke och Ag till orrviken och kollade på film. Sen på lördag åkte vi till svenstavik och jag hängde med Matilda hemma hos Linus och sen åkte vi och kollade på rockkarusellen som dom medverkade i. Det var trevligt! Sen efter en dag i svenstavik så åkte vi hem, jag följde med Joel till orrviken. Idag så skulle jag egentligen hem när han skulle iväg och jobba men jag ångrade mig och fick åka med i postbilen, det var roligt. haha Sen åkte jag hem och har inte gjort så mycket. Tänkte gå iväg på affären snart iallafall.

Vill säga grattis till Linus och Matilda som firar 1år idag också!
Och till Joel's Anton och min Anton som har namnsdag idag, också fyller Joel's Anton 15år också.
Mycket grattis idag. haha.

Kommentarer
Postat av: tobbe

Hej! Nya designen samt bloggen är ute nu. En pappablogg, inväntan på att bli pappa. Om du gillar bebisar/barn så är bloggen något för dig!Tyck till och börja följa den! :)

www.tobiasbloggen.blogg.se

2010-01-17 @ 23:52:16
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0