The climb

Åh herreguud! Ni måste ha saknat sveriges största bloggare! Skrev ju ingenting igår.. Men jag kom inte in på bloggen. Gud låg verkligen hemma i sängen och grät för jag tänkte på er underbara läsare som säkerligen också låg i sängen och grät för att ni inte fick läsa om mig.. Men idag så kan jag ju uppdatera! Haha närååå. Men kunde inte logga in på bloggen igår så jag får skriva idag vad jag tänkte skriva igår, Paula kommer nog bli stolt iallafall!

JAG LAGADE MAT IGÅR!!
Alltså riktig mat, inte typ spaggetti (som jag förövrigt alldeles nyss åt och lagade helt själv) lax och potatis gjorde jag minsann. Det var grymt gott det! Fast.. Nu vet ju mamma att jag kan själv så ingen mer "mamma jag kan inte".
Haha det var det jag ville berätta!

Nu väntar jag på Joel för han ska hämta mig sen följer jag med honom till orrvis över natten. Hoppas jag inte smittar ner någon eftersom jag inte är riktigt frisk. Men det blir trevligt, har sovit själv sen i söndags, buuhu.

Kommentarer
Postat av: Paula

HAHA dagens skratt iallafall! förresten duktig fia, im proud!

2010-01-07 @ 18:13:07
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0