the hardest button to button

Mitt första inlägg för detta år.. Coolt. Nej inte så värst.. haha.
Aja, det var ju ett tag sen jag skrev och det har varit mycket som hänt sen sist. Eller ja egentligen inte.
Först så har vi ju nyårsafton som spenderades hemma hos Otto med Matilda, Joel, Linus, Christoffer, Otto, Pia och några fler figurer. Det var mycket trevligt måste jag säga! Otto har en orm som heter Ormis som en och en annan höll i. Jag var en utav dem, eller ja, den kröp lite på min axel innan den ville till Joel. Nej men det var mysigt, god mat, trevligt sällskap osv.

Sen dess har jag typ bara varit i orrviken hemma hos Joel. Vi har bastat, hyrt film och myst bara.
Fast igår flyttade jag hem, jag är svinigt sjuk och Joel ska jobbaaa. Får se om jag följer med honom till orrvis imorgon. Just nu vill jag inte gå ut, haha. Folk skulle väl svimma eller något. Går runt som en levande död känns det som. Men men, det måste man ju också få göra ibland. Tänkte köra en års resume eller vad det heter, men det kommer i ett annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Lina

titeln = asskön låååt :D

2010-01-14 @ 23:19:57
URL: http://nallo.blogg.se/
Postat av: Lina

titeln = asskön låååt :D

2010-01-14 @ 23:20:34
URL: http://nallo.blogg.se/
Postat av: Lina

oj :D råkade skicka två grr! så kan det gå



Vi måste hitta på något nån dag tkr jag!

2010-01-14 @ 23:21:11
URL: http://nallo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0