body in a box

DAGENS OUTFIT: Jeans, linne och t-shirt
DAGENS SMINK:
Inget alls
DAGENS FRISYR:
Utsläppt sen hästsvans
DAGENS VILL HA:
Paula
DAGENS LÅT:
9 Crimes - Damien Rice
DAGENS HUMÖR:
Så jävla bra!!
DAGENS BÄSTA:
Fick köra 70km/h med bilen, yeah
DAGENS SÄMSTA:
Joel's röv
DAGENS ROLIGASTE:
Flickan som hade föööööör mycket bus/foundation i ansiktet
DAGENS SAKNAD:
Joäääl
DAGENS DUMMASTE:
Rev upp mitt sår så det blev blodbad
DAGENS DINNER:
none..
DAGENS FILM:
Har inte sett någon men ska sätta igång hajar som hajar när jag går till sängs
DAGENS SKRATT:
När jag och Janine såg flickan på "DAGENS ROLIGASTE"
DAGENS BEROENDE:
Töggummi

Kommentarer
Postat av: Paula

jag kommer snart <3

2010-03-03 @ 11:55:38
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0