life is wonderfoul

Tja!
Idag var skolan värsta rolig, eller ja inte jätte jätte döds rolig:-) Men den var rolig idag bara, brukar inte gilla läraren men idag så var han snäll:-) Vi pratade om massa roligt, hur typ "blondinen", "emosen" och "datanörden" är och hur ser ut. Just det vi gjorde om "mc knuttar" också. Hehe. Roligt var det iaf, satt typ och snackade skit om emosar (har inget emot dom, eller jo en del) så har vi en i klassen, haha det var ju lite roligt! Sen fick vi göra en egen skylt också, hehe.

Efter skolan så gjorde jag sällskap med Chrille ner på stan för jag skulle hem och han skulle också hem.
Väl hemma så gick jag ut med foppaloppan och nu sitter jag här. Väntar på mat och efter den så ska jag ner på sporthallen och kika på herrmatch. Hoppas på vinst för annars tänker jag typ seriöst kanske inte gå på någon mer match om dom ska fortsätta vara dåliga, haha! Jag kommer gå fler gånger jag vet, men aja orka kolla om dom bara förlorar? Ne också måste jag ju betala nu också. Aja det löser sig! Nu luktar det mat i köket så MM hejdå skriver kanske mer sen, har ju blivit så dålig på att uppdatera:-(

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0