shake down

nu när jag har fått iordning på internet här hemma (med hjälp av bästa, underbaraste, snällaste, snyggaste och coolaste BIG NICK) och lärt mig hur jag kan blogga från min kära mobil så kanske det blir mer uppdateringar. inte så långa kanske, bara lite sånna här lägesuppdateringar.

hur som helst så har ju skolan börjat nu, från början kändes det som en skitklass, men nu så!
jag har haft matte och mediekunskap. så än så är det rätt lugnt. jag tycker det är bra att lektionerna är 3timmar så man hinner komma in i arbetet! vi har ju ungefär 30min rast under passen också, men dom kunde vi ju nästan skippa eftersom alla sitter i korridorren tysta och vill in på lektionen igen, haha. men men, det kommer väl!

i helgen så har jag bara varit med nicke, vi har myst och kollat på film. alltid lika trevligt!
också har vi tvättat också!

nu har jag slutat basket helt. jag tycker inte det är roligt längre.
varför ska jag nog inte gå in på här. vill man veta så får man fråga..

aja, god natt sov gott allihopen!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0