blown away

Nyss hemkommen ifrån en trevlig promenad med Chrille, Ludde och Foppa. Var väl kallt och blåsigt men sällskapet var ju prima så det gick! Var trevligt att träffa Scobben igen, alltid lika trevlig och snäll. Nu ska jag snart ut igen men denna gång ska jag åka ner till min lilla söta älskling, nicke. Ska spenderna sista natten där nu på lovet antar jag eftersom i helgen ska både han och jag göra annat. Så det blir mys, trots att han är sjuk.. Men det är smällar man får ta.

Har ju inte skrivit på ett tag, men jag har haft datorn hemma och jag har varit hos nicke. Mobilblogga orkar jag inte för det blir så segt att skriva, så ni får stå ut med det. Inga bilder kommer det heller för jag tar aldrig med mig kameran. Men snart kan ni få se bilder sen bydalen.............................................. kul va? nerå- Nu blire ut, cykla, mysa, sova.

Pusss

Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Tur det:P Annars hade jag ätit ihjäl mig xD

2009-04-18 @ 16:53:16
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0