fearless

Jahaja, har ju inte skrivit på ett tag nu ju! Men jag åkte till bydalen i lördags med Alex. Vi skulle upp till Britta och Ida's stuga. Det har varit mys det! Sen kom jag hem i måndags och då gjorde jag typ ingenting men idag så har jag och Nicke jobbat, fett jobbigt! För jag hade fel skor så mina fötter är paj, kan typ inte gå utan att jag vrickar fötterna, får träna upp fotlederna lite.

Nu ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, ska kanske ut på äventyr! Annars så kommer äventyret hit men det hoppas jag inte. Nu är det bara några dagar kvar som man har det frid och fröjd här i huset för snart kommer Paula hem ifrån USA!!!!!!!!! Med present(er!?!?) till mig, hoppas dom är fina! Eller ja, jag kommer nog få dom när jag fyller år den 21/5. Det är ju snart det!
Men jag längtar inte så jätte mycket för jag fyller ju 17 och vad händer då? ingenting... Utan man blir bara ett år äldre och inge mer med det. Annat är det ju när man fyller t.ex 14 - då blir man fjortis:D:D:D, 15 - byxmyndig och moppeduglig, 16- får börja övnings köra:D men 17... Kul ålder?:) Så jag längtar tills jag fyller 18 jag. As nice. Nej nu ska jag göra annat.


Pussss

Kommentarer
Postat av: bizkit

porr.....

2009-04-14 @ 23:53:04
Postat av: Anonym

du ska fan inte fa nan present for du tycker jag ar jobbig. ar det nicke som vill ha dc-trojan?

2009-04-15 @ 18:55:33
Postat av: Sofia Werlin

Hehe detsamma :D

2009-04-15 @ 19:05:37
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0