as I am

Jag måste bara säga att igår var riktigt roligt!
Först så var det skola, helt underbar dag! Först svenska utan lärare, wiihoo. Sen idrott, innebandy/basket. Sjukt roligt!
Sen vara med Nicke, bäst! Sen var det basket, sån jävla rolig match! Inte bara basketen utan sällskapet också:-)
Efter matchen så drog jag till Nicke, sen gick vi och mötte Matilda och Olivia. Olivia skulle med bussen hem till hammarstrand. Sen gick jag, Matilda och Nicke runt på stan en sväng. Efter en stund så drog Nicke och Britta kom. Vi tre gick runt en stund på stan tills vi drog till campingen, där träffade vi Andreas Person. Riktigt trevlig kille vill jag säga. Haha Matilda har tur hon. Vi gjorde inte så mycket. Stod mest och pratade eller ja, jag stod mest och pratade. Sen drog vi oss in till stan, Matilda tog bussen och jag gick till Nicke och sov och Britta gick också hem och sov:-)

Tack för en trevlig kväll!:-)

Nu så gör jag ingenting, Nicke sover och jag hickar. Har hickat i en halvtimme nu. Jobbigt, får ju ont i magen:-(

Aja..hejdå
Puss

Kommentarer
Postat av: matilda

extremt trevlig kväll :)

2008-10-11 @ 20:08:20
Postat av: Sofia

ja, tack:)

2008-10-12 @ 01:30:34
URL: http://sofiablidberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0