Those dancing days

Pigg och kry
gó och glá
det är så det ska va

-jag är motsattsen

Just nu ligger jag i min säng, dricker lite varm hallon-blåbärssoppa och fikar macka. Mitt ena öga är alldeles ihopsvällt
och det är jobbigt! Det betyder att jag måste ha glasögon som ett hjälpande öga, tror nästan att jag ska börja ha dom i skolan så jag inte slutar som en jag-har-suttit-vid-datorn-för-mycket-dålig-syn för det skulle ju inte vara någo roligt!
Min näsa rinner oavbrutet och jag ställer samma fråga som de flesta: Hur mycket snor finns det egentligen i näsan?

Hur som helst så var det skola idag, första lektionen bestod utav matte. 3 timmars matte, det är drygt! Och man blir less, men jag har nästan hellre 3timmars matte en gång i veckan än kanske 40mins pass 4gånger i veckan. Då hinner man börja komma in i det också! Efter det så var det lunch, den tillbringades med Scoobie eftersom ingen annan ville sitta med oss, hehe. Det var trevligt! Det var förresten kovstroganoff m ris. Det var gott. Det bra med JB är att man får gurka till maten, det är mumma det! Ibland har vi sådann lyx att vi får vitlöks-sås till då blir det extra mumma för mig, men inte för Nicke:(

Efter lunch så var det webbdesign, det var lika roligt som  vanligt men ibland går det för snabbt och jag hinner inte riktigt med att skriva av koderna, då blir det jobbigt eftersom en kod är bara massa krussiduller känns det som. Men tillslut så fick jag till mitt fotoalbum så nu är jag mäkta stolt, haha!

När jag hade slutat för dagen så åkte jag till Nicke, jag hade en huvudvärksdag idag, inte roligt men hur som helst så kom jag till Nicke och då så mös vi lite och sen gick vi ner på traktören och köpte tacogrejjer. Sen när vi kom tillbaka så var Görda och hälsade på, sen gick han och då gjorde Nicke middag. Sen kollade vi på film, scary movie 3. Jätte bra och jätte rolig! NOT! Hehe kände för det där not, haha.. Dags för att lägga sig kanske.. Aja, sen hjälpte Nicke mig med cykeln, det var snällt! Sen så cyklade vi till mig, jag sprang in och lämnade cykeln sen ut till busshållsplatsen för Nicke skulle hem på en gång.. Men han var ju snäll som hjälpte mig hem med cykeln så jag inte behövde ta två! Sen åkte ju han hem, men innan det hann vi ta lite bilder, haha.

När jag kom in igen så satte jag mig i köket och pratade lite med min kära mor.
Sen nu ligger jag i sängen och ska sova. Kanske kolla på lite sex and the city, är fast!

pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0