what if you

Tänkte skriva lite innan jag lägger mig och läser. Min dag har mestadels varit tråkig. Jag har bara suttit framför datorn känns det som. Bakade kladdkaka och då kom Nicke en stund, sen när han ätit den så följde jag han till park där han skulle träffa Martin. Sen åkte jag hem, kollade på lite youtubeklipp och laddade ner musik. Jag kollade också på lite sex and the city. Sen ville mamma att jag skulle åka och köpa bröd så då gjorde jag det, skönt med lite frisk luft.

Just nu är jag trött, ska läsa lite, kanske se på ett eller två ansnitt sen sova..

God natt och puss och kram

Kommentarer
Postat av: mami

Var boken bra?

2008-09-25 @ 17:22:59
Postat av: sofia

Jag har inte läst så mycket, men den började bra!:)

2008-09-29 @ 11:08:56
URL: http://sofiablidberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0