i rony

Fick en kommentar om mitt förra inlägg:
Eh, det är ju inte ens samma person? Bara för att han såg ut sådär när han var liten i filmen, betyder det ju inte att han såg ut så när han var liten på riktigt.

Svar till anonym: Nej, jag vet att det inte är samma person. Men jag tyckte bara att dom kunde ta en snyggare person;)

Just nu sitter jag hemma i fåtöljen i vardagsrummet, mamma kollar på något frågesportsprogram, kan typ varenda fråga! Varför är hon inte med och vinner massa pengar till mig istället för att ligga här hemma?!:D

Nu ikväll blir det nog lite plugg. Ska skriva klart "Lamb to the Slaughter", göra klart mitt referat och KANSKE läsa lite ur min bok så dom där jädrans bokloggarna blir klara snart! Skulle vara inne någon gång innan jul, haha. Bra där.

Skriver kanske mer senare, den som lever får se!
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0