you are my sunshine

ja idag klev jag upp efter ungefär 1 och en halv timmes sömn utan att klaga. jag fick ju trors allt skylla mig själv att jag inte gick och lade mig. fast jag försökte ju. sen gjorde jag lite fika, mums. sen tog jag mitt pick och pack och gick till bilparkeringen på kool.

bilresean var väl ungefär så där seg som jag trodde. men roligt, det hade vi! det var jag, anna, linnea, jesper och arwen som åkte i bilen. jag och anna blev såklart dumförklarade så jag försökte att inte säga så mycket dumt.
jag försökte verkligen sova i bilen men med jepers dunka dunka musik så är ju inte det det lättaste!

efter att vi hade åkt i kanske 2 och en halv timma så var vi framme i sunket, kramfors. vi chillade ett tag eftersom jesper kör 120 km/h så var vi framme ungefär 20min före de andra. jag satte mig och fikade och kollade på matchen som spelades. förresten, för den som inte vet så skulle jag till kramfors på DM. när dom andra kom på chillade vi lite till och lite till. sen värmde vi upp och spelade. chillade, värmde upp och spelade..chillade värmde upp och spelade sen kan ni väl gissa vad vi gjorde en gång till? om inte så chillade vi, värmde upp och sen spelade vi.

vi vann 3/4 matcher så vi slutade 2:a. jag tyckte själv att kramfors var snål eftersom bara 1:orna fick pris, eftersom alla hade betalat 200:-. så det var lite surt. förresten så måste jag tillägga att vi i laget duschade på ungefär 12minuter, det är fan i mej rekord det! tillochmed linnea klarade det!

sen efter så åkte vi och åt. samma vanliga restaurang. det var väldigt mycket folk så det tog tid att få mat, jag som var så hungrig beställde först men fick min mat sist, typiskt! sen när alla var mätta och belåtna så gickvi och köpte godis på hemköp, dom flesta iallafall. sen åkte vi hem. bilfärden hem var rolig och gick snabbare än dit vägen.
så är det alltid? varför går det alltid snabbare hem än bort?

aja,när jag kom hem så gick jag till nicke. jag la mig i hans säng sen var jag trött. nu sitter jag här ännu tröttare och ska snart sova! tacka britta för detta underbara älskade inlägg.  bara för att hon klagade så var jag tvungen. jag ska försöka(om jag orkar!!!) skriva lite varje dag!

puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0