incredible

jag vill bara packa en väska och åka någonstans långt bort och bara vara.


jag funderar på att dra till usa ett år, med maria kanske. vi får se hur det blir! skulle vara sjukt roligt faktiskt!
sjukt bra också, få lära sig en massa engelska, vilket jag inte är så bra på, haha.
lära sig en massa nya saker, på ett roligt sätt. inte på det vanliga, sitta och läsa i böcker och på internet utan
få se det med sina egna ögon. jag tror verkligen att det skulle vara roligare att lära sig på det sättet.

när jag var i spaninen 06 på fotbollscup med IFK ösersund så fick man se så mycket mer än bara turistställena, att det inte bara var fin stränder och fin hotell utan att det var sopor på gatorna och att det kröp insekter vid maten mm. Det är ju inte sånt som vi får lära oss om länderna i skolan, det är ju mest turism.


aja, blev inget skrivande om jobbet på yran idag heller, haha

pusshej

Kommentarer
Postat av: mami

Vill du verkligen åka ifrån mig?

2008-08-22 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0