time topray

min mamma tyckte att jag skulle skriva om mina tre dagars jobb på yran, men just nu orkar jag inte det.
ska gå och sova för imorgon så ska jag jobba, gå till tandläkaren och få min nya säng. haha min säng kommer mellan 06,00 och 16,00 haha okej, då kan jag planera min dag tycker man? haha lite mer punktliga borde dom ju kunna vara!
aja, dom ringer iaf 30min innan. det är ju snällt. aja, nu ska jag lägga mig på madrasserna för en sista gång och drömma om min nya säng och om nicke!

aja puss och god natt
mest puss och kram, för jag är så snäll, till min mamma

Kommentarer
Postat av: mami

det verkar som om världen får fortsätta att leva i ovetskap om ditt Yranjobb. Suck! Puss och kram själv

2008-08-16 @ 23:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0