run it

Hejhopp, sitter och äter kycklingssallad just nu. SJUKT GOTT!!
Idag så var det bara matte prov på skolan och sen slutade jag, ganska väldigt sjuk jätte skönt:-)
Då gick jag och Petra på stan! Köpte en del julklappar så nu har jag inte lika många kvar! ska på stan igen imorgon:-)
Jag köpte en liten annan present också:-D Men den håller jag hemlig!

Petra var lite peddo och köpte sina saker på porraffären, men alla vill väl kanske i hemlighet ha något därifrån? Jag är väldigt sugen på piskan jag och petra hittade, hihi lol. När vi hade gått en stund bytte jag sällskap till Matilda och Cizzi:-) Trevans. Sen efter en stund köpte jag mat och åkte hem!

Förresten så köpte jag världens bästa sak idag också!!!! Vanthållare, nu slipper jag tappa bort mina godingar!!

Nu ska jag fortsätta äta och sen dra mig till Nicke!
Pussss

Alex gubben, du vet väl att jag och Petra alltid finns här för dig?:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va gött med chicken sallad

2008-12-01 @ 19:13:14
URL: http://cherriana.blogg.se/
Postat av: matilda

vanthållare ftw!

2008-12-01 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0