say my name

Idag så vaknade jag illamående och med ont i halsen så jag åkte hemifrån Nicke och sen dess har jag bara legat i sängen och vilat/sovit/kollat på film/ suttit vid datorn. Så sjukt segt att inte vara frisk, men imorgon så ska jag vara det för jag ska ner på stan och handla lite:-) Fick ju presentkort och massa pengar igår så dom ska jag minsann sätta sprätt på:-)

På nyår så kommer Sune, Susanne och Linus upp ifrån 08 det blir trevligt det:-) Ska kanske ut på skidäventyr med dem så det blir as najjs det. Bara jag blir frisk så.

Nu ska jag hitta på något annat. Se någon film eller ja, inte vet jag:-)

Puss

Kommentarer
Postat av: Paula

haha ska du inte spara till london?

2008-12-25 @ 18:19:46
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0