second chance

OOOppps. Nu var det längesedan sen sist.. igen!
Men jag har inte orkat tagit mig tid att skriva. Det händer ändå inget roligt, speciellt, spännande och blabla just nu.
Jag har lov och gör absolut ingenting, som man ska göra på ett lov? Bara ta det lugnt och inte göra ett piss.
Imorgon tror jag att Susu och Linus kommer upp. Det ska bli roligt att träffa dem igen. Jag är bättre i min hals så det blir nog skidor ändå. Skidor skulle det förresten bli hur som helst eftersom jag, Bea, Lina, Frida och Tove tror jag ska åka i GB någon dag, sen blir det grillning på toppen när backen stänger. MYYYYYYYS! Precis som vi gjorde förut:-)

Snart blir det london också, jag har inte börjat längta så mycket än faktiskt:-S Men jag har redan börjat fundera på vad jag ska ha med mig:-) Ska försöka att inte packa allt för mycket eftersom jag bara blir borta några dagar!


Idag så har jag inte gjort mycket alls, än så länge. Har kollat på ett antal OTH avsnitt och det är sjukt bra som vanligt!
Tänkte sola idag också men jag gör det imorgon:-) Sen ska jag bara vara med Nicke och hitta på något skojjigt.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på oth, så spännande:-)

Pussss

Kommentarer
Postat av: s

haha man ser att det är amatör gjort. hha

2008-12-30 @ 22:02:38
URL: http://simoneengqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0