this is the life

Sitter på skolan nu, jag slutar ju imorgon medans alla slutar idag. Fast det spelar inte så stor roll för mig eftersom jag börjar tre dagar efter dem som slutar idag:-D Så det är chill:-)
Petra gick hem vid lunch idag så jag fick äta med busLinn men det gick bra det med:-)
Sen så kom ju Christoffer tillbaka till skolan så jag slapp sitta själv så det var ju bra:-)

Nu har jag bara en sak att göra så blir jag åtminstone godkänd i svenska och det är läsloggarna. Men jag fick lovet på mig så det var ju bra. Det var skönt så nu blire till att plugga lite på lovet, men det får jag leva med.

Snart så slutar jag och imorgon börjar jag halv tio:-D Asnajjs.
Fick förresten schemat för nästa termin, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! Vi har ingen sovmorgon eller något. Vi går HELA HELA JÄVLA DAGEN!!!! från halv 9 till klockan halv 4. Bajs.

Aja tjaråå.
Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0