twinkle twinkle little star

Hejsanhoppsan! Ligger just nu i sängen och äter lussebulle. Mumma.
Idag så var det skola, roligt det:-) Fick leka lite i photoshop och sen fick vi en uppgift att göra ett DVD-omslag. Hoppas mitt blir lika bra som jag tänk ut att det ska. Haha men det lär det ju inte bli:-P

Sen efter skolan gick jag hem till Nicke. Vi gjorde inte mycket alls innan vi bestämde oss för att gå ner på stan och se om det fanns något gott till middagen att köpa. Vi köpte tacos och gjorde kyckling tacos det var gott:-) Sen medan vi åt kollade vi på prision break. Sen efter det så träffade vi Jansson och gick hem till honom en stund, liiiitet men fint hade han det:-)
När vi väl varit där en stund gick vi hem till Nicke. Janson spelade psp, jag spelade på Nickes ipod och Nicke satt vid datorn. Efter en stund kom Maniiac och sen så gick vi alla till hemköp där jag sa hejdå och gick till bussen och nu sitter jag här och äter lussebullen ju:-)

Jag ska snart kolla på One tree hill och sen ska jag sussa. Så godnatt:-)
Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0