bring em out

ALLtså jag dööör! NU håller min glUgg mellan tänderna synas igen. JAG DÖR!!!!! JAG VILL INTE HA GLUGGEN IGEN!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH SUR JAG BLEV NU!!!

 1.     2.    3.

Bild nr 1 där var mina tänderinnan jag fick min tandställning.
Bild nr 2  var då jag fick min tandställning och fick världens största glugg
Bild nr 3  är nu och jag är faktiskt nöjd . med hur mina tänder ser ut just nu.


Ja, det där var då en liten jämförelse. Jag vill inte ha en glugg igen. Då blir det mardrömmen typ. Först av allt så är jag röd i munnen, på tandställningen alltså och sen kanske jag får glugg igen!?!?! ÅH hatar det. Nu blev jag sur när jag såg att gluggen håller på att komma tillbaka:-(

Sååå, ingen jävla puss idag.

Kommentarer
Postat av: Paula

ih vilken liten på första bilden

2008-12-15 @ 22:19:26
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0