when a child is born

Jadåså, nu tänkte jag skriva lite om mitt lov eftersom jag inte hunnit gjort det än.
Men i fredags så fick ju jag lov då gjorde jag inte mycket alls, jag var på basket på kvällen och herrarna vann. Elin och David fick ett stipendium för något. Dom fick 5000:- var och jag tycker dom är så värd det! Var nästan så att det kom några tårar.

I lördags så var jag nog på stan på dagen och sen på kvällen så kollade Nicke, Tina och jag på Titaninc, haha så bra film. Eller den är bäst som i början och inte i slutet men ändå bra i slutet också?`Haha men det är så segt på slutet tycker jag:-(

I söndags så var jag på stan med Tove, Frida, Anna, Maria, Elin och Ullis. Gick inte med alla hela tiden men ändå:-) Köpte lite julklappar då, men blev inte klar med alla därför var jag på stan även i måndags. Då var jag där med Tove eller äh, jag vet inte vilka dagar jag var med vem på stan men det var någon utav dom dära iaf:-)  Köpte inte klart alla mina julklappar då heller så igår var det ju lite stressigt faktiskt:-(  Men igår blev jag ju klar med alla iallafall. Orkar inte skriva vad jag köpte till alla, haha. Sen igår kväll när jag hade städat här hemma så fick jag ont i huvudet och gick och la mig framför tv då började jag må illa också så jag spydde. Så jag trodde min jul skulle bli sängliggande men icke. När jag tagit mig till bussen så mådde jag lite bättre:-) Fast när jag kom till Nicke så blev det lite värre igen:-( Men imorse när jag vaknade mådde jag fin fint:-)

Såidag då.. Började med att jag åkte hem ifrån Nicke vid 11 ungefär. Det var folk ute och köpte julklappar imorse!!! Ojojoj. Aja, sen när jag kom hem så åt vi gröt:-) Det var mummsigt. Hanna Molin var här idag och julmös med oss också:-) Aja sen efter en stund så åt vi mat och sen hade vi presentöppning:-D

Jag fick: Godis, Pengar(2100kr), presentkort på body shop(250kr), Biobiljett, En tröja och en värmedyna:-D:-D Sitter och värmer mig med den nu, kommer sova så varmt och skönt med den:-)

Iförrgår tjyvstartade jag julklappsöppningen likdant som igår:-)
Utav Nicke så fick jag en bodylotion som jag hade förut så då blev jag glad:-D Också fick jag en bodyspray som luktar vanilj:-)  Sen fick jag ett usb minne också, 4GB:-D Så det var jätte fina presenter:-D
Utav Nickes mamma Annica fick jag ett litet badkit, badbomber, badrosor, bodylotion något mer också fick jag en handkräm som luktar gudomligt, värsta bra:-)

Jag köpte härlurar till Nicke för jag kom inte på något mer jusst då men jag ska köpa två saker till som jag tror att han vill ha:-) Kom på det nu såhär i efterhand haha. Just det, han fick en spiderman-mössa också, men det var bara en rolig sak liksom:-) Aja nu ska jag inte tråka ut er mer så GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Paula

HAHA gudomligt. lilla fisen är tant!

2008-12-25 @ 09:44:44
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0