you make me smile

Sitter på skolan nu, gör inte så mycket för idag finns det inte mycket kvar att göra. Eller jo, men jag är klar med det jag ska göra. Idag fyller min lillebror år så jag vet inte om jag ska ut och äta med familjen ikväll eller om det blir imorgon. Så det blir mys! Nyss så ringde det en tjej ifrån hammerdals(?) tror det var därifrån handikappsförbund och berättade vad vi ska göra på kursen imorgon:-) Vi ska åka lite längdskidor med en bandana för att vi inte ska kunna se någonting. En del ska åka på ett ben och ja, bara för att vi ska få känna på hur de handikappade känner sig. Så det blir nog roligt, om det inte blir så kallt imorgon alltså. Sen så ska jag väl vara med Nicke om inte vi ska äta efter det:-)

Vad ska alla göra på nyår förresten?:-)
Nu ska jag fortsätta skriva i min loggbok eftersom jag är så duktig!
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0