kom änglar

idag var det skola. jag hade nästan lust att bara ligga kvar i sängen och skita i skolan. eller ja, kanske komma lite sent. men det har jag ju lovat att jag inte ska! hur som helst tog jag mig upp och iväg. väl där så skulle vi ha elevensval information, såklart var ju inte våran solärare där, så jag kunde kommit lite sent utan att det skulle hänt något.
sen efter det hade vi svenska, jag fick VG på det muntliga jag gjorde om island förra veckan, jag blev sjukt nöjd iallafall! nöjdtjej_92.

aja, sen hände det inte så mycket mer. inget som ni orkar läsa kanske. (kanske inte om min svenska heller, men jag ville berätta att jag fick VG eftersom jag nästan alltid annars får näja mig med ett G. *skryt* haha )

nu sitter jag här och ska snart iväg och träna.
egentligen, varför ska man träna? är det för att man ska bli bättre? få bättre kondition? eller för att ha roligt?
jag går dit för att jag.. jag känner att jag måste. jag kan inte bli bättre eller utvecklas mer, jag kommer inte bli bättre än jag är, jag tycker inte det är lika roligt. men jag vill ändå, vill men ändå inte. jag älskar att spela basket.
men ibland känns det som, nääe jag vill inte. men jag kan inte sluta, jag vill inte sluta. jag har spelat basket så länge jag kan minnas. basket basket och basket. det är typ det ändå jag hinner med. men jag älskar det.

aja, nog om basketen. (om något i mitt lag läser detta så kändes det så just nu och jag vill inte sluta och ska inte det heller)

nu ska jag ta något och äta sen ska jag iväg och träna. sen ska jag ner till nicke, han är bäst.
där måste jag plugga lite spanska också ska jag väl kolla på spiderman, hihi.

pusssss


Kommentarer
Postat av: Paula

va ofta du uppdaterar. lever du?

2008-03-02 @ 22:09:04
URL: http://paulabli.blogg.se
Postat av: sofia

ja det gör jag:) men har bara inte orken att skriva, men kan göra för din skull

2008-03-03 @ 13:48:06
Postat av: annapanna

du är söt sofia :)

2008-03-18 @ 15:04:26
Postat av: sofia

du är också söt anna:)

2008-04-13 @ 02:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0