if i ain't got you

ja, nu är helgen över.. snart är skolan över, jag var helt säker på att den skulle sluta på torsdag men nicke och anita, nickes farmor höll inte med så det blev ju en liten besvikelse. men jag klarar mig nog 1 och en halv vecka till.

klassen kommer jag nog sakna, men ändå inte?!
visst att det är världens cp klass så kommer jag nog sakna allihopa!
även fast jag inte är med alla så kommer det kännas konstigt när jag börjar i en helt ny klass.
jag kommer t.ex inte våga komma försent, inte våga prata, kommer typ inte våga gå ur klassrummet.
allting kommer vara så nytt, och jag kommer vara minst.
på park har det nästan alltid kännts tryckt att gå till, iaf 8-9 då man var större.
nu när man är minst kan man ju inte stödda sig som man gör nu, haha.
eller jo, jag och matilda ska ju! haha. kommer sluta med att jag bangar..
aja, slut om skolan, det kommer ett blogg inlägg om parkskolan när skolan är slut tror jag!

nu ska jag iallafall sova!
god natt & sov gott

you give me everything i need..   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0