skeleton song

jaha, vad hände med vädret? vart är solen? just nu ser jag bara regn som far ner!
just nu är ingenting bra, (just för minuterna alltså) 1.det regnar 2. jag är hungrig
 3. jag är trött 4. min farfar och berit är här = sena middagar (men ett + är att vi
storstädar och äter riktig lunch när dom är här!)

idag så har jag iallafall städat. när jag inte hade någon ork till att städa mer så gick jag ner
till kungen på coop, hjälpte honom med att beställa godis och sen gick vi och åt mat på donken.
det var mummsfillibabba!

när jag kom hem fortsatte städandet och lite vila däremellan, pjue.
sen så ville mamma att jag skulle sätta fast ett rör under badkaret så det inte blir vattnet
över hela golvet, och visst, snäll som jag är så la jag mig ner för att fixa.
det jag inte visste var att mamma nyss hade lagt propplösning i hålet där
vattnet rinner ner (minnes förlust(?) kloakerna?) aja, hur som helt så fixade jag röret
och efter en stund så känns det som om mitt skin på underarmarna verkligen ska spricka,
gjorde verkligen så sjukt ont! så min mamma smörjde in mig med idomin. då sved det inte lika mycket!

sen kom farfar och berit! dom hade minsann med sig tårta och present också fick jag en ros utav farfar!
jag gick 1100 kronor! 1000 av farfar och 100 av berit, dom är snäll.

nu ropade mamma att det var mat, äntligen! jag har verkligen sucktat efter maten sen det började
lukta god mat innifrån köket! måååååste spriiiiiiiiiiiiiiiina bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0