10000 bc

ja, igår var jag och nicke och kollade på 10000 bc. riktigt bra film, om man är en lip och gillar kärleksfilmer.
nicke ville att det skulle vara mer action, men ja, jag tycker den var bra som den var!
sen blev jag slagen av ett fetto i ögat, mindre roligt...

idag så har jag bara egat i sängen och kollat runt lit och väntat på att bussen ska t mig ut till odensala för idag är det serie final!! mot kramfors,  fan vad jämtland ska vinna!! åh, jag blir pepp på att bara kolla!

aja, nu ska jag inte skriva mer:)
pussen

Kommentarer
Postat av: Negro Nille!

haha slagen av ett fetto :(

2008-03-17 @ 06:25:46
Postat av: sofia

ja, inge kul faktiskt!!:(

2008-03-18 @ 11:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0