50.58.30

Okej, nu var jag tvungen att ta en liten städpaus.
I helgen så var det ju quatroboll. Fyfan vad det gick bra! Helt seriöst.

Första matchen förlorade vi, men det var ändå en viktig match för oss för på den lärde vi oss av varandra och hur alla spelade osv. Sen så spelade vi en till match och vi vann, och en till och sen vann vi hela gruppen. Det var verkligen sjukt kul! Tacka måste jag göra till Britta, Maria, Elin, Matilda, Micke, Tobbe, David och Adam. Det var sjukt roligt att spela med er och alla var superduper duktiga. Aja hur som helst så spelade vi våran sista match halv två så den vart inte klar förens två. Vi hade semimatch dagen efter halv tio så medans dom andra åkte hem så stannade jag och Matilda kvar.

Ungefär halv 3 så kommer det en kille som håller i q-boll och frågar om någon är intresserad av att spela mer, så visst varför inte tänker jag? och hammnar i ett jävla random lag, 2 st 60+ med hörselapparat en ganska ung kille ifrån canada, två totalt meningslöst korkadade tjejer och Max och Robin på det. Jaha ja, det var ju skit kul. Jag trodde jag skulle få spela med någon lite yngre och kanske roligare, men icke sa nicke. Såklart så förlorade vi alla matcherna men haha, det var ganska jämt ändå. Max la sig efter första matchen så jag fick spela med Robin. Vid typ 7? så gick jag och Matilda in i b-hallen för att försöka sova, Matilda klarade det men jag kunde verkligen inte sova!!!!! Jag fick damp och var trött men ändå inte. Sen kom resten utav Hermans och vi började spela semin. Där åkte vi ut, men jag tyckte alla var jätte duktig ändå:-)

När jag kom hem ifrån sporthallen så slocknade jag vid fyra tiden efter att inte ha sovit på 34 timmar. Då sov jag 4 timmar för att sen igen somna vid 2tiden. Morgonen där efter så vaknar jag vid elva av att matilda ringer. Åker ner på stan och träffar henne sen bar det av till herrmatchen och då fick vi även sällskap utav Britta, Danielle och Erica. Jämtland förlorade men spelade ganska bra tycker jag. Aja och sen gjorde jag inte mycket gick hem, sov.

Imorse så orkade jag verkligen inte skola, var hur nära som helst på att skita i den men sen så klev jag upp iallafall..
Matte var det och det sög, var så tråkigt:-( Sen lunch, ganska gott för en gångs skull!! Sen prov, haha hej IG.

Nu så sitter jag hos Nicke, har nyss städat lite åt honom eftersom jag stökat ner nu när han varit borta, snäll som jag är.
Snart ska jag ta mig hem och äta lite käk.

http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0811031131218590&a=1&
Den kan ni ju svara på^^

Aja hejdå, vi höress

pussss

Kommentarer
Postat av: BRITTIS

haha du är rolig du sofia :)

vi kör quattroball nästa år också!

2008-11-03 @ 23:08:43
Postat av: matilda

quattroball nästa år, då vinner ni allt :)

gulligt att du tackade mig fastän jag inte ens spelade, maha

2008-11-04 @ 08:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0