closer then most

jahaja, nu var det dags för att skriva lite:-) har inte orkat det på ett tag haha. Men det har inte hänt någonting och jag har inte vetat vad jag skulle skriva. Jag skriver typ vad jag gör på dagarna, alla andra skriver alltid om någon bra sak eller ja någonting intressant iallafall.

Jag ska väl skriva om min dag nu iaf som vanligt.
Först så mötte jag Britta på stan och vi åkte till storsjöskolan. Vi skulle kolla på lite basket:-) Tyvär så förlorade jämtland med 4 pinnar tror jag. Men matchen var riktigt jämn och rolig att kolla på och jag blir alltid så sugen på att börja igen. Sen så efter matchen så tog vi bussen till stan och gick till sporthallen och kollade på innebandy, vi kollade inte på hela för Britta skulle hem. Då gick jag till Nicke men där blev jag ner skickad till affären för att köpa grädde och hackade hasselnötter för det bakas knäck:-D MM vad gott!! Just nu så sitter jag och gör ingenting, funderar på att skriva lite på min artikel. Det är tråkigt, haha. Aja skriver mer imorgon kanske.

Är det förresten någon som vet när dammatchen är imorgon?

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0