I can't resist, take all you want from me

Alltså min katt, hon lägger sig mitt i sängen och SNARKAR!!! Kan jag sova? Nej. Är mina ögon paj!? Ja.
Jag har verkligen dränkt mina ögon med ögonskölj men det hjälper inte!!!!!!!!!
Det är så jobbigt så det finns inte, det verkligen finns inte. + på det är väl att min näsa rinner och kliar.
Så nu måste jag kittla min katt på tassarna så hon vaknar och går härifrån:-)

Här har ni katt skrället som är helt ok när hon inte ligger mitt i min säng och snarkar. Då är hon en myskatt.

Kommentarer
Postat av: tina

vilken söt katt :)

2008-11-12 @ 03:05:45
URL: http://diealone.blogg.se/
Postat av: foppaloppa

Håller med om det där sista :=)

2008-11-12 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0