it's nothing more to lose

jaha, ja nu blev det ett inlägg fasän jag inte orkar. Min dator har varit hos it suporten därav inga inlägg.
Egentligen så orkar jag inte skriva haha! När jag orkar skriva kan jag inte, för det är typ på skolan när jag ändå inte gör något men det går inte eftersom min så kallade "RJ 45" är trasig. Jag kan alltså inte använda en internet kabel och trådlösa internet funkar inte. Vilket gör att mitt skolarbete blir drabbat eftersom jag inte kan komma åt uppgifterna fören jag är hemma. Det suger, menmen. Det går ju bra ibland så.

I helgen så har jag inte gjort så mycket. För att sammanfatta de få saker jag har gjort så blir väl det såhär:
Basket, basket och film! Jämtland aka Sonics vann båda sina matcher. Och film kollade jag på med Britta och Nicke, vi kollade på candyman. Läskig när man väl kollade på den eftersom man hoppade till lite då och då. Men sen var det lugnt. Det var inte en sånhär skräckfilm som man inte kan sluta tänka på efter och typ drömmer mardrömmar så det blir 2 och 3 nästa helg. Jag tror inte dom kommer vara lika bra faktiskt, men det återstår ju att se!

Just nu så lyssnar jag på musik i spofity, fanns massa O.C låtar men jag känner nästan inte igen någon? Vad är det här. Känner igen typ 4/10. Alltså så har dom inte den bästa O.C musiken:-( Men det är ett bra program med mycket låtar:-D

Imorgon har jag sovmorgon, kanske gaaaaaaaaaaanska skönt då! Man har ju hellre sovmorgon än slutar tidigare? Eller är det bara jag som tycker det? Jag har verkligen sjukt svårt för att somna på kvällen och minst lika svårt för att ta mig upp. Men imorse så var jag uppe med (min) tuppen. Tyckte då jag eftersom jag klev upp vid 7, allt för att hinna med bussen till Nicke i tid.

Pratade nyss med Nicke en stund så nu kom jag av mig av skrivandet men jag skriver kanske mer imorgon:-)
God natt och sov gott!
pussss

Kommentarer
Postat av: Bea

Hejhej! allt bra med dig idag?

2008-11-18 @ 01:24:05
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

har en nystartad tävling där jag lottar ut makeup remover,påste och kondomer

va gärna med!

http://enlitentax.blogg.se/2008/november/vinn-makeup-remover-vart-89-kr.html

2008-11-18 @ 01:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0