lulababy

Skola imorgon, helgerna går för fort alltså! Man hinner ju knappt ta det lugnt. Eller jo, men aldrig göra något vettigt.
Jag har iallafall kommit på lite saker som jag vill ha i julklapp:-)


Ja så 
1. Ett hjärthalsband, vill helst ha det av mamma:-)
2.En parfym, mm luktar så gott.
3. En tröja ifrån gina tricot, kanske paula kan köpa när hon är i stockholm:-D
4. Pengaträd nerå men pengar.
5. Ett års kort på fristilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6. En ny mobil, hittade ingen som jag ville ha men ändå:-D Min mobil är störd.....

Ja det var det som jag har kommit på, är säkert tusen saker till men:-P

Idag så har jag förresten inte gjort så mycket. Varit på stan, kollat på basket och varit med Nicke!
Och nu ska jag snart sova:-) Så god natt.

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0