never look back

Tjaaa
Nu så kollar jag på systrar i jeans 2 men tog en liten paus bara. Den verkar vara lite dryg faktiskt.
Tror jag ska spela lite psp:-D

Som vanligt ligger mina katter här och jag får ligga snett huller om buller för att få plats. Trodde både jag OCH katterna skulle få plats när jag köpte ny säng men icke. Dom lägger sig lite slalom och sen får jag anpassa mig, snällt va?
Imorgon så är det skola igen, och imorgon är det bara två dryga lektioner. Datorkunskap och engelska. Datorkunskap är drygt för att det är så lätt, en del saker iaf och för att vi ska förbereda oss inför prov:-( Och engelskan för jag är så dålig på det haha.

Aja nu så skriver jag inge mer:-D
Nattttii
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0