soulman

Okej, nej jag vet att jag är lat och aldrig orkar skriva men nej. Ni får nog vänja er med det:-) Hinner inte, orkar inte, har ingen lust. Nej jag har ingen lust att skriva om min dag längre. Så nu ska jag skriva när det verkligen händer något eller när jag orkar skriva lite små ointressanta inlägg igen.

En sak vill jag bara ta upp.. Ser jag ut som en "KOM JÄTTE GÄRNA OCH SÄTT DIG BREVE MIG" på bussen eller? Kan jag aldrig få sitta ifred på bussen eller!?!?! Även fast det typ bara är jag på bussen så sätter sig någon breve mig. Det är asstörigt, iallfall om jag får sms så sitter den breve och kollar!! As störigt, så kan man typ skriva mm ja hejdå bra ses sen och lalal för man inte vill att dom ska sitta och kolla på ens sms. Jag tänkter börja sätta mig på längst ut numera tror jag så jag får sitta själv. Egojag:-)

Nu ska jag sova, så godnatt:-)
Pussss

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHAHA fia, jag ska nog också börja sätta mig längst ut på bussen.. men ja, det är matcher på storsjöskolan, tider och sånt har jag inte så stor koll på dock :p

2008-11-24 @ 23:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0