that some on could be you

Hej hej!
Min dag har varit lite seg idag faktiskt. Först så hade vi datorkunskap, ganska urtråkigt. Jag var klar med allting så jag spelade lite bloons. Hehe sen kollade vi på en film om spelberoende, haha så roligt. Först så frågade dom en kille om hur många timmar som var på nördvarning haha också svarade han : kanske 4-5.. Sen frågade dom hur länge han brukade spela haha också svarade han att han var en liten tönt som spelade 10-12 timmar haha det var så roligt:-D Sen var det lunch, chili concarne eller hur det stavas. Skulle vilja säga torkat ris med köttfärs med bönor och grönsaker. Blä, inte som vanligt:-(

Aja efter lunchen var det engelska och jag skriver ett tal till Petra haha smörar som attans:-D Men bra blire, hoppas hon blir glad! I och för sig så har hon ju redan läst nästan allt haha, men men:-) Jag skrev värsta långt men läraren suddade typ allting haha................ lol.

Sen slutade jag och då gick jag till Nicke sen åkte jag hem, åt. Mötte Nicke och sen möspös vi men jag tror jag somnade. Sen följde jag honom med bussen och sen när jag kom hem så kollade jag på systrar i jeans 1 hehe. Dom var inte så bra.

Nu ska jag snart sova, ja jag ska snart sova!!! Jag har nog inte sovit såhär tidigt sen.. Jag var 12?
Grattis Maria på födelsedagen förresten:-)
Natti

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0