Come and sit for a while, I've missed your smile

Alltså, seriöst! Kan någon ge mig nåågon musik eller? Jag är i behov av det jusst nu.. Sitter och skriver på min rapport medans Nicke är på krogen. Det går sådär, jag är inge vidare på det här med rapporter. Fattar ju inte vart man ska skriva alltihopen. Idag så var skolan helt okej, först hade vi svenska. Vi skrev på våran lalala som jag inte kommer ihåg vad den hette längre. Sen så var det lunch, hamburgare. Det blev lite matkrig där emmelan också. Efter lunchen så skulle vi ha idrott. Jag, Scooben, Markus och Erik var i idrottshallen. Det var roligt, spelade mest badminton med Scooben. Vi spelade lite basket också. Sen så var det en tävling, den var rolig! Dock så vann ju inte jag, men den var rolig hhii. Sen så gick jag ner på stan med Chrostoffer, han skulle vänta på Mari så jag gjorde honom sällskap en stund och när hon kom så gick jag och tog ut pengar. Efter det gick jag till Nicke och har varit här sen dess.. Har pluggat lite, duktig som jag är. Nu ska jag nog lägga mig!? Kolla på film tror jag! Aja, ha en bra helg allihopen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0