Don't stop now

Nu sitter jag på skolan, vi ska göra en artikel på engelska! Jag som inte ens klarar av att göra en på svenska haha det suger ju hårt. Ikväll så ska jag hänga på morenska mellan 17.00-21.00 tror jag det var. Skoj, eller inte haha eller jag vet inte. Jag har inte varit där en så jag vet inte hur det är:-) Hoppas på det bästa! Hihi. Jag har ingenting att göra, haha är det någon som är bra på att skriva artiklar eller? Hjälp meej!

Nej nu ska jag börja, haha. Hejdåråå
Puss


jag saknar skidorna tovii

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej Sofia! Har hittat din blogg såhär på kvällsvisten och det är skoj att läsa vad du har för dig! Tillagd i favoriter nu då;) Har en vecka kvar här i norge sen blir det östersund igen. Vi syns!! pusspuss sötunge!

2008-10-24 @ 23:19:32
URL: http://glantzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0