Dream a little dream

Nu var det ett tag sen. Just nu sitter jag och äter chips och MM vad gott. Seriöst, äter aldrig det för tiden nu. tredje gången på kanske 1.5 år? Aja, slut om det. Nu sitter jag och gör ingenting. Ska nog kolla på ett SATC. Har ju sovmorgon imorgon:-)
Hehe kände att jag hade ingenting att skriva men men. Idag har jag och Nicke varit tillsammans 1 år och 5 månader och två dagar. Det känns verkligen super, älskar den grabben jag!

Imorgon så är det basket. DERBYYYYY!!!!!!!!!
Tror jag iallafall? haha och på fredag är det mot uppsala. Båda matcherna ska spenderas med Matilda någon mer också. Tror Britta? Skulle ringa henne imorgon iallafall, ehehehe.

Aja, natti natti
puss puss


jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0