on the grind

Snart så bär det av... för Nicke! Han ska till stockholm imorgon han, blir borta tills på onsdag! Så nu vet ni det, hehe.
Idag så har jag inte gjort så mycket:-) Var ju tänkt att vi skulle träna lite inför quatroboll men det blev inte av..
Jag har fikat med min mamma förresten:-) Det var mysigt. Gott med fika också! Jag har varit med Nicke också, men han har mest bara spelat den tråkisen.

Imorgon så är det ju quatroboll, så kom och kolla:-)
haren heter faktiskt herman
Våran första match är klockan 18.00 sen kan ni kolla lite längre ner för där har jag skrivit ner tiderna:-)

Nu ska jag kika runt lite och kolla lite bloggar så hejdååå:-)
pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: alex

är det inge spelande imorn på qb? ;)

2008-10-31 @ 11:09:58
Postat av: Anonym

jo men vi hann aldrig träna:(

2008-11-01 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0