this my cool

Nu sitter jag på skolan! Vi har engelska och ska skriva påhittade frågor till en kille som sitter i fängelse och har kört på en mamma och ett barn när han körde påverkad. Kommer inte på någon fråga alls! Imorse så hade vi sovmorgon men jag höll på att komma försent ändå. Jag trodde vi började 20 över men vi började 10 över så jag fikc rejsa ner till skolan. Vi skulle ta skolkort, haha fult blev de. Sen hade vi lunch. Blää på den. Sen nu så har vi ju engelska. Vi ska snart gå och kolla på någon film i sporthallen. Sen så slutar vi tror jag. Då ska jag klippa mig:-) Eller ja, sötmatilda ska klippa mig. Britta ska komma också, wiihoo. Aja, nu ska jag fortsätta med mina frågor.

PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0