can you hear me

haha roligt att jag sitter och försöker lyssna på musik sammtidigt som nicke skapar musik.
det blir en väldigt bra blandning om ni ville veta!:)

idag på skolan så hade jag typ segaste lektionen ever! glöm det jag sa om att det är bra med 3timmars lektioner.
eller ja, en del kanske är det! men inte sega tråkiga lektioner! aja det jag skulle säga var att jag tänkte skriva en liten snutt blogg när jag hade rast och när jag hade skrivit klart så funkade det inte. det var ju surt eftersom jag använt hela rasten till att skriva det inlägget, aja. tidsfördriv.

en tråkig sak som hände imorse också var att min bankkort var trasigt så jag var tvungen att gå på bankenoch fixamig ett nytt. hoppas dom tog fel så jag får någon annans fullt med pengar. haha kommer ju inte hända men man kan ju hoppas!

aja, skriver förhoppningsvis mer ikväll. tills nästa gång så får ni ha det så bra!

pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0