Dream a little dream

Nu har jag kollat på några avsnitt av SATC. Gud, älskar den serien! Så nu blir det snart till att nanna.
Kom på att snart är det julafton och jag har inte kommit på vad jag ska köpa för julklappar, inte ens vad jag vill ha!
Eller jo, jag vill ha en adidas tröja. Men den införskaffar jag mig nog nästa månad då får jag pengar. Men jag kan ju alltid önska mig en till? Hur som helst så är det ju iallafall mamma, Paula, Anton och Nicke som ska få julklapp, än så länge. Jag kanske köper till några andra också.. Men men, vi får se hur givmild jag är. Kanske bättre att inte ha så många att köpa till, då kan man ju kanske köpa lite dyrare? Aja, slut om jul, haha vill inte tänka på snö. Eller egentligen vill jag det, jag vill åka skidor/snowboard! Det är ju hur roligt som helst, och mysigt är det också. Men än så länge är det höst och det finns många fina färger.

Min dag har iallafall varit bra! Först så var det ju skola och matteprov. Sen gick jag hem till Nicke, väntade på honom kanske 3.5h sen åkte vi till hans farmor och åt lasagne, hur gott som helst. Efter en stund så åkte vi hem till Nicke igen och gjorde inte så mycket. Vi spelade bloons, haha vet nörd-varning, sen så kollade vi på klart Robin Hood. Efter det så mös vi lite sen åkte jag hem. Tänkte egentligen sova där med han var så trött och då tänkte jag att jag kunde sova där nästa måndag istället och hoppas på att han är lite piggare! Vilket jag inte är nu. Eller jag är pigg men ändå trött, vad är man då?
Jag är hur pigg som helst på vardagskvällarna men på helgerna så vill jag inget annat än att gå och lägga mig klockan sju på kvällen. Vad är det med mig? Haha.

Aja, hur som helst så ska jag försöka sova nu. Ska bara packa upp lite SATC så jag har något att vakna upp med imorgon. Sov gott och god natt och dröm sött allihopen
PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0