Let's go crazy for each other and lets just fall in love

Nu ligger jag i sängen och är sjukt hungrig. Det som jag fått i mig idag är en macka och en hamburgare på donken med mamma. Jag köpte även en adidas tröja idag, så himla sköna! Synd bara att dom ska vara så dyra!

Aja, idag så var det ju något med media. Vi skulle ta kort, typ som reklam grejs. Det gick väl bra. Sen så slutade vi. Då gick jag till Nicke och då gick vi ner på stan. Där så träffade vi Britta och Brittas kompis Sofia. Sen kom min mamma och då gick vi och åt. Sen gick jag och mamma på stan. Jag köpte tröjan också fick jag ett par vantar! Så det var ju najsigt. Efter jag följt mamma en bit till hennes akvarell kurs så gick jag till Nicke. Vi kollade på prision break sen så åkte vi till Malin på boda borg och dansade dansmatta. Inne på laserhallen luktade det skit, om någån ville veta!!!!!!!! Sen gick vi upp till Nickes farmor en stund sen tog Nicke bussen hem och jag cyklade.

Så nu ska jag nog göra mig något kvällsfika, kolla på SATC och sova! Så ha det bra tills vidare
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0